Mały Off-Top: Księgowość internetowa na najwyższym poziomie.

Jak pewnie wiecie z wcześniejszych wpisów, moje przygody z własną firmą są dość wyboiste. Mój dzisiejszy wpis to swego rodzaju podziękowanie dla mojego przyjaciela który polecił mi świetne narzędzie księgowe. Jest to tak na prawdę jedyny element który sprawia, że prowadzenie mojej firmy staje się o wiele łatwiejsze, nawet mimo utrudnień wynikających z naszymi polskimi urzędami, księgowość online stała się dzięki temu o wiele łatwiejsza dla mnie. Pierwsze co przykuwa uwagę to łatwość obsługi oraz intuicyjne menu. Sądzę, że tak na prawdę nikt nie powinien mieć problemu z obsługa, nie ważne czy jest to osoba starsza czy młodsza. Przejrzystość to największy atut tego programu, dlatego też odróżnia się od innych programów tego typu. Programy do fakturowania mają to do siebie, że bardzo często nie są przyjazne dla nowych użytkowników. Inaczej jest jednak tym razem. Wystawienie faktura vat nigdy nie było tak proste, wiele opcji co jest niewątpliwym sukcesem. Dlatego też chce podziękowania przyjacielowi który mi polecił ten program, mimo początkowego sceptycyzmu. Wystarczył  jednak jeden dzień w którym wystawiałem rachunki swoim klientom i to wystarczyło abym docenił jego możliwości. Kupując ten system mamy także pewność, że nie zostaniemy bez pomocy technicznej. Aktualizacje  również są pobierane na bieżąco więc mamy 100% pewność co do obowiązujących przepisów oraz stóp podatkowych.

